Disponibilitate: nedisponibila
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 19,00 LEI
Autor(i): BARRETT Fox
Editura: ALL
Colecția: PIXEL
Anul apariției: 2006
Nr. pagini: 496 pagini
ISBN: 973571566X
Categorii: Calculatoare / IT, Grafica / Proiectare
învăţaţi toate noţiunile fundamentale de grafică şi animaţie, ca pre-producţia, modelarea, texturarea, animaţia, structurarea mecanismelor de animaţie, iluminarea şi randarea. Această utilă sursă de documentaţie prezintă lecţii detaliate despre un spectru larg de discipline şi tehnici utilizate în domeniul 3D. Urmaţi pas cu pas întregul proces de creaţie a unui film real, având ca exemplu scurta animaţie de personaje a autorului. Cititorul are posibilitatea de a-şi crea propria animaţie de personaje 3D, de a utiliza tehnici moderne pentru crearea de modele utilizabile în animaţii în timp real sau randate, să creeze obiecte de control perfect adaptate pentru mecanisme de animaţie de personaje flexibile, dar şi să creeze efecte animate cu noua facilitate ParticleFlow din 3ds max.Această remarcabilă carte creează o conexiune între toate tehnicile şi abilităţile aparent independente, necesare în lumea fascinantă a animaţiei 3D, prin documentaţii clare şi explicite. Barrett Fox are peste opt ani de experienţă în domeniul producţiei de animaţie şi şapte ani de experienţă ca scriitor şi profesor de animaţie 3D. El a lucrat ca scenarist, producător, animator şi regizor pentru zeci de proiecte de animaţie 3D diverse
Comandă online 3dsMAX6 - PRODUCTIA DE ANIMATII 3D DE LA CONCEPTIE LA FINALIZARE la 19,00 lei scrisă de BARRETT Fox, tiparită la editura ALL face parte din colecția PIXEL. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul 3dsMAX6 - PRODUCTIA DE ANIMATII 3D DE LA CONCEPTIE LA FINALIZARE nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Cromatica rutiera
Sport-Turism
Victor Beda, Gheorghe Ene
973-41-0132-3
252 pagini
An: 1990
Oameni si sosele
Militara
Victor Beda
238 pagini
An: 1987
MICROSOFT WINDOWS VISTA. UTILIZARE SI PERFORMANTA
ALL
Paul McFEDRIES
973-571-760-3
304 pagini
An: 2007
Grafica pe calculator
Teora
Florica Moldoveanu
444 pagini
An: 1996
Grafica pe Calculator in Limbajele Pascal si C. Implementare si aplicatii, Volumul al II-lea - Aplicatii
Tehnica
Ioan Nistor, Marin Vlada, Adrian Posea, Calin Constantinescu
251 pagini
An: 1992
Grafica pe calculator in limbajele Pascal si C. Implementare si aplicatii. Volumul I Implementare
Tehnica
Marin Vlada
210 pagini
An: 1992
Grafica pe calculator - Elemente de geometrie computationala, Volumul I
Didactica si Pedagogica
Dorian Dogaru
460 pagini
An: 1995
Excel Simplified for the IBM (Bolocan)
Windcrest
David Bolocan
338 pagini
An: 1988
Programare in limbaj de asamblare (Musca)
Teora
Gheorghe Musca
322 pagini
An: 1998
Teoria compilatoarelor si semantica limbajelor de programare. Indrumar de laborator
Reprografia Universitatii din Craiova
Ion Iancu
104 pagini
An: 1998
Grafica pe calculator
Teora
Florica Moldoveanu
444 pagini
An: 1996
Windows 95. Ghid de utilizare
Microinformatica
Sandor Kovacs
300 pagini
An: 1999