Disponibilitate:  nedisponibila

Preț:  15,00 LEI

Modalitați de transport:
• 15,90 lei - prin Curier rapid (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)
• 13,90 lei - prin Easybox Sameday (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)

Editura:

Anul apariției: 2012

Nr. pagini: 36 pagini

Categorii: Limba romana, Învățamânt - Educație, Manuale scolare

Descriere

Pachetul educațional "Limba română II – III Aventuri de poveste” se adresează elevilor din clasele a II-a şi a III-a fiind format dintr-un CD (soft educațional care conține 15 lecţii interactive, 30 de jocuri şi aplicaţii edu-distractive, 60 de dictări şi un super joc educativ 3D “Insula piraţilor”) și o revistă - auxiliar (36 p. - format A4, policromie).


Atât CD-ul, cât şi revista sunt elaborate în lumina metodelor interactive de predare - învăţare, încât elevul învaţă jucându-se.

Pe CD elevul găseşte lecţii prezentate sub forma unui desen animat, jocuri educative, teste personalizate şi planşe didactice.


Povestea jocului 3D este aceea a unui prinţ şi a unei prinţese, care ajung fără voia lor în Mările Calde, acolo unde piraţii fac legea. în joc se poate intra fie cu prinţul, fie cu prinţesa. Prinţul va trebui să-şi abandoneze corabia, să vâslească printre stâncile uriaşe pentru a ajunge pe insulă, acolo unde se află captivă prinţesa. Pe ţărm însă va da piept cu piraţii şi capcanele acestora, puse special pentru cei care nu cunosc limba română.


Dacă se intră în joc cu prinţesa, acesta va trebui să se strecoare tiptil printre piraţi şi să iasă din grotele acestora. Cunoştinţele de limba română şi o bună strategie o pot ajuta pe aceasta să evadeze de pe insulă şi să-şi continue călătoria pe mare alături de prinţ.


"Insula Piraţilor” este un tărâm al nelegiuiţilor. Cei mai nemiloşi corsari şi-au găsit adăpostul pe această insulă, situată în mijlocul Mărilor Calde. Corăbiile navigatorilor paşnici tremură din toate încheieturile numai când intră în aceste mări. Mulţi exploratori neîntrecuţi, echipajele şi corăbiile acestora au ajuns în mâinile piraţilor.


De curând, un prinţ şi o prinţesă, ce porniseră într-o frumoasă călătorie pe mare, au intrat fără să-şi dea seama în apele acestei mări blestemate. Se bucuraseră când văzură insula şi o crezură nelocuită, însă, în scurt timp, o corabie de piraţi s-a apropiat de ei. în zadar s-a împotrivit prinţul, deoarece piraţii erau mult prea numeroşi, iar unul dintre aceştia l-a izbit cu un buzdugan drept în creştetul capului. Crezându-l mort, o răpiră pe prinţesă şi se făcură nevăzuţi.


Doar un erou poate intra în pielea prinţului sau o eroină în pielea prinţesei, pentru a face ca povestea aceasta să aibă un final fericit.

Dacă te numeri printre curajoşi şi eşti un bun cunoscător al limbii române, poţi fi chiar tu super-eroul care o va salva pe prinţesă. La început, va trebui să descoperi arbeleta şi săgeţile, apoi să te strecori cu barca printre stâncile uriaşe pentru a ajunge pe ţărmul insulei. Acolo însă vei fi aşteptat de piraţi şi de capcanele acestora, puse special pentru cei care nu cunosc limba română. Tu va trebui să ai încredere în cunoştinţele tale şi în arbaleta care aruncă săgeţile până departe. Pentru a nu fi văzut de piraţi, te poţi adăposti în spatele copacilor sau în căsuţele de pe insulă, şi astfel să te apropii de uşa catacombei unde stă captivă prinţesa.


Dacă eşti o fetiţă curajoasă poţi porni în misiune cu prinţesa. Va trebui să te strecori tiptil printre piraţi, să furi cheile acestora şi să deschizi uşa odăii unde aceştia te ţin captivă. Nu-ţi va fi foarte greu, deoarece aceştia numai la tine nu se gândesc, ei povestesc şi fac planuri de atac. După uşă nu te aşteaptă prinţul, ci alţi piraţi nemiloşi. Tu va trebui să te retragi din calea lor în spaţiile întunecoase, unde nu te văd, şi astfel să înaintezi spre uşa catacombei.

Cuprins:


  • Lizuca și Patrocle pornesc la drum / Sunete, litere, silabe
  • în scorbură la mătușa răchită / Semne de punctuație. Așezarea textului în pagină
  • Șapte dintr-o lovitură / Sensul cuvintelor
  • Degețica / Grupurile de litere ce, ci, ge, gi
  • Neghiniță / Grupurile de litere che, chi, ghe, ghi
  • Motanul încălțat / Grupurile de sunete
  • întâlnire cu Gulliver / Reguli de scriere corectă
  • De vorbă cu Buratino / Ortograme 1
  • Căsuța de turtă dulce / Ortograme 2
  • în împărăția ghețurilor / Ortograme 3
  • Hainele cele noi ale împăratului / Scrierea cu ii, iii. Vocale și consoane duble
  • Broscoiul fermecat / Omonime, omofone
  • Cele trei dorințe / Transformarea vorbirii directe în vorbire indirectă
  • O prințesă mofturoasă / Formularea întrebărilor și răspunsurilor
  • Jack și uriașul / Exerciții de îmbogățire a vocabularului

Cerințe minime

Sistem de operare: Windows XP
Procesor: 1.8 GHz
Memorie RAM: 512 MB
Rezoluție: 1024 x 768
Placă video: 128 MB
Placă audio: DA
Spațiu pe hard disk: 700 MB spaţiu liber

Cerințe recomandate

Sisteme de operare: Windows XP, Windows 7
Procesor: 1.5 Dual Core
Memorie RAM: 1 GB RAM
Rezoluție: 1024 x 768
Placă video: 256 MB
Placă audio: DA
Spațiu pe hard disk: 700 MB spaţiu liber

Cerințe suplimentare pentru jocul 3D

Versiune minimă DirectX: 9.0c
Model placă video: Ati Radeon x1300 / GeForce 7 Series / model echivalent
Memorie minimă placă video: 256 MB cu accelerare 3D


Comandă online Pachet educational EDU (carte + CD) - Limba romana clasele II-III - Aventuri de poveste la 15,00 lei, tiparită la editura EDU în anul 2012 cu un număr de 36 pagini. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Pachet educational EDU (carte + CD) - Limba romana clasele II-III - Aventuri de poveste nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.